تزریق نیمه دائمی ژل گونه
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مرکز تزریق ژل گونه در تهران
کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان تجربه چندین ساله در زمینه زیبایی دارد و می تواند به زیبایی و طراوت چهره شما کمک کند. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که به زیبایی صورت خود اهمیت می دهید، استفاده از خدمات زیبایی این کلینیک را به شما پیشنهاد می کنیم. برای رزرو نوبت و مشاوره کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

تزریق موقت ژل گونه
تزریق موقت ژل گونه به مدت 9 تا 12 ماه ادامه دارد. این ژل از پلی ساکارید گلیکوزامینوگلیکان تولید می شود. این ماده به طور مساوی در گونه پراکنده شده و ایمنی بالایی دارد.

 

تزریق نیمه دائمی ژل گونه
ژل نیمه دائمی ماندگاری بالایی دارد. این ژل حاوی پلی آکریل آمید است و به افزایش طول عمر تزریق ژل کمک می کند.

لیفت صورت را با rf بخوانید

ماندگاری ژل گونه
ماندگاری ژل گونه حدود 6 ماه تا 1 سال است و عواملی مانند نوع ماده به کار رفته در ژل، میزان مهارت متخصص، نوع تزریق، پوست بیمار و ... در ماندگاری اثر تاثیر مستقیم دارد. از این تزریق ژل مدت زمان ماندگاری این ژل با توجه به پوست بیمار در هر فرد متفاوت است و همچنین رعایت مراقبت های پس از تزریق در ماندگاری آن موثر است.

تزریق ژل گونه مردانه
تزریق این ژل فقط مختص خانم های عزیز نیست. از آنجایی که تناسب صورت فقط برای خانم ها نیست، حتی آقایانی که به دنبال تناسب اجزای صورت خود هستند نیز می توانند از این تزریق استفاده کنند. امروزه زیبایی ظاهری برای افراد بسیار مهم است و نه مردان و نه زنان آن را نمی دانند. مقدار ژلی که آقایان برای تزریق ژل نیاز دارند با توجه به میل آنها و میزان فرم دهی و برجسته بودن یا نبودن گونه هایشان متفاوت است.

 

هزینه تزریق ژل گونه
قیمت تزریق ژل گونه با توجه به عواملی مانند محل، برند ژل گونه، حقوق متخصص، میزان ژلی که تزریق می شود تعیین می شود. مهم ترین عامل موثر در هزینه تزریق ژل، میزان ژلی است که باید تزریق شود که بستگی به حجم گونه و فرورفتگی گونه دارد. برای اطلاع از قیمت ها و زمان رزرو با مشاورین ما در کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان تماس بگیرید.

کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان یکی از بهترین کلینیک ها با چندین سال سابقه در زمینه زیبایی می باشد. عزیزانی که به دنبال متخصص حرفه ای و کلینیک تخصصی هستند این مجموعه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. از دیگر فعالیت های این کلینیک تزریق ژل پرو فایل می باشد.

 

http://darichesalamat.ir/





:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: